Wedle nieoficjalnych doniesień z padoku Williams może starać się rozwiązać swoje problemy z pomocą zespołu Mercedesa.
Mimo iż nowy bolid FW41 jest już w pełni projektowany pod okiem byłego dyrektora technicznego Mercedesa, Paddy'ego Lowe'a, nie spełnia on pokładanych w nim nadziei i śmiało można stwierdzić, że mimo dysponowania jednym z najmocniejszych silników w stawce, jest on najwolniejszą tegoroczną konstrukcją wyścigową.Auto Motor und Sport podał, że główną bolączką bolidu Williamsa jest obecnie układ chłodzący.
"Paddy Lowe chciał skopiować układ chłodzący swojego byłego zespołu Mercedesa, ale jest on na tyle skomplikowany, że Williams najwyraźniej popełnił błąd" pisał dziennikarz F1, Michael Schmidt.
"Teraz nadwozie musi zostać zupełnie otwarte, a to zabiera dużo siły dociskającej."
Zdaniem Schmidta ostatnia konwersacja Lawrence'a Strolla z szefem Mercedesa, Toto Wolffem, do której doszło w Chinach mogła dotyczyć właśnie tych kwestii.
Anonimowy inżynier Williamsa miał stwierdzić: "Jeżeli rozwiążemy ten problem, zyskamy 0,8 sekundy od ręki."
23.04.2018 14:16
0
Williams to popełnił dużo więcej błędów niż opisywany w artykule ...
23.04.2018 15:08
0
ale jacy pewni siebie, że gdy rozwiążą ten błąd to zyskają prawie 1s.
23.04.2018 16:45
0
Strach sie bać.Williams przyspieszy o 0,8 sek a inni będą sobie siedzieć i przyglądać się.Zanim to nastąpi to inni będą jeszcze bardziej z przodu.
23.04.2018 17:39
0
No zobaczymy. Ich kierowca rozwojowy został tuż przed ostatnim wyścigiem w trybie pilnym ściągnięty do fabryki, by testować nowe rozwiązania. Podobno to genialny inżynier, więc zapewne rozwiąże te wszystkie problemy!
23.04.2018 20:33
0
@1,2,3,4 Skąd tyle u was jadu?
23.04.2018 21:24
0
Fakty są takie, że Williams zbudował fatalny samochód. Oczywiście dwóch niedoświadczonych kierowców za kółkiem nie pomaga ale i tak jest tragicznie jeśli chodzi o konstrukcję. Ten samochód jest tak toporny, jako mimo wszystko sympatykowi tego zespołu aż zal patrzeć na onboardy, chyba Sauber ma nawet stabilniejszą maszynę.Kubica też ma ograniczone pole manewru bo będzie jeździć dość mało a symulator nie daje pełnego obrazu. Perspektywa przyszłości marna- kontrakt z Martini się kończy a wielkich sponsorów w takiej sytuacji raczej nie można się spodziewać.
23.04.2018 21:31
0
Tak, 0.8 sek. z nowym układem chłodzącym + 1.0 sek. za te 20mln petrodolarów od Władimira Władimirowicza = 1.8 sek na okrążeniu. Obecnie tracą do czołówki 3 sekundy, czyli: 3.0-1.8=1.2 sek straty do czołówki. Zakładając, że czołówka się nie poprawi w tym czasie, będą dojeżdżać do mety tylko około minutę po zakończeniu wyścigu - zakładając że dojadą. Progres jakiego świat nie widział:)
24.04.2018 07:22
0
Jak ktoś oglądał ostatni wyścig to dokładnie to samo powiedział Kubica.
24.04.2018 07:26
0
panowie cieszmy sie że Robert w nim nie siedzi bo to by było dopiero..
25.04.2018 07:33
0
Może faktycznie Mercedes coś pomoże, w końcu pewnie nie chcą by kojarzono najgorszy bolid w F1 z ich silnikiem!
27.04.2018 07:03
0
Dlaczego nie wrócili do starego z drobnymi modyfikacjami? Szybciej by poprawili osiągi
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się